Tchibo w Galerii Mokotów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Od kilku miesięcy w sklepie Tchibo można napić się i kupić kawę oraz zaopatrzyć w różnego rodzaju produkty. Co tydzień Tchibo wprowadza do sprzedaży nowe, limitowane, tematycznie dobrane kolekcje produktów. Obejmują one niemal wszystkie kategorie artykułów. W jednym tygodniu może być to sprzęt gospodarstwa domowego, w następnym narzędzia ogrodnicze, a w kolejnych sprzęt sportowy czy elektronika. Pierwsze kolekcje dostępne w Polsce to: elegancka moda męska, ubrania dla dziewcząt, jesienna moda damska oraz zabawki i drobne elektroniczne gadżety.

W każdej kolekcji jest do kupienia około 25-30 produktów, które do siebie pasują i nawzajem się uzupełniają. W jednej z letnich kolekcji można było znaleźć wszystko, co potrzebne na piknik: pomysłowe składane koszyki, nietłukące się naczynia i termosy, funkcjonalne lodówki turystyczne oraz koce piknikowe z impregnatem.

Wszystkie artykuły zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo. Nie można ich kupić nigdzie indziej i są dostępne jedynie do chwili wyczerpania asortymentu.

Obecnie w Polsce działa 6 sklepów Tchibo oraz ponad 40 stoisk handlowych. (asmoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €