Jesienią trzy nowe Kukartki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Kukartka jest przykładem konceptu biznesowego, którego właściciele postawili wyłącznie na klienta indywidualnego. W sklepach sieci są m.in. pluszaki, kubki, czy gigantyczne kartki na różne okazje.

Pierwsza Kukartka została otwarta w 2000 roku w Poznaniu przez firmę wydawniczą Passion Cards. Dwa lata później powołano nową spółkę, która zajęła się budowaniem sieci sklepów oferujących spójną kolekcję artykułów prezentowych. Od początku 2005 roku Kukartka rozwija się w oparciu o system franczyzowy. Obecnie działa 18 sklepów z logo Kukartka. (asmoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €