Piekarnia Pod Telegrafem - tylko własna

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma prowadząca sprzedaż wyrobów piekarniczych, cukierniczych, garmażeryjnych oraz sałatek postawiła na rozwój jednostek własnych. Do podjęcia takiej decyzji przyczyniły się warunki organizacyjne i wyniki finansowe - tak podają przedstawiciele sieci, ale nie zdradzają szczegółowych danych. Obecnie sieć jest właścicielem blisko 70 piekarni zlokalizowanych głównie na południu Polski, w tym 47 punktów prowadzą biorcy licencji.

Jak nas poinformował Artur Pękala z Piekarni Pod Telegrafem, sieć nie zamierza jednak rezygnować ze współpracy z dotychczasowymi partnerami franczyzowymi. Nie wykluczone też, że w przyszłości powróci do sprzedaży licencji. (AW)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €