Ambra nie odpoczywała
Ambra otworzyła w wakacje siedem nowych sklepów.
Ambra to sieć salonów obuwniczych z obuwiem na każdą kieszeń. W sklepach dostępne są zarówno modele bardzo tanie, jak i droższe, za to lepszego gatunku. Ceny obuwia wahają się od 5 do 300 złotych.
- Nie we wszystkich sklepach znajduje się ten sam towar. Wiadomo, że w miejscach gdzie mieszkają ubożsi ludzie, więcej będzie tanich butów, a w rejonach bogatszych muszą być modele droższe – mówi Ewa Fidecka, specjalista ds. ekspansji w Ambrze.
Firma cały czas się rozwija. Jest w tej chwili, obok CCC, jedną z największych sieci obuwniczych w kraju z 75 salonami własnymi oraz 158 franczyzowymi. Ambra otwiera sklepy w miejscowościach powyżej 40 tys. mieszkańców. Lokale zwykle mają powierzchnie między 120 a 200 m2. Koszt inwestycji został skalkulowany na około 1,5-2 tys. zł za m2. (asmoli)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...