Cleopatra w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Bachar Aziz, który założył sieć Cleopatra, postawił na kuchnię bliskowschodnią, ponieważ sam pochodzi z Syrii.

Koncept biznesowy Cleopatry zakłada otwieranie restauracji o powierzchni od 60 do 200 m2 z kuchnią orientalną. Wysokość inwestycji uzależniona jest od wielkości adaptowanego lokalu - wynosi od 200 do 500 tys. zł. Przedstawiciele sieci szacują, że zwrot z inwestycji powinien nastąpić maksymalnie po 1,5 roku.

Obecnie w sieci Cleopatra działa 6 restauracji franczyzowych i 3 własne. (asmoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €