Atlantic odświeża logo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Znak towarowy marki Atlantic ma m.in. nową czcionkę i inną niż do tej pory kolorystykę. Firma unikała radykalnych zmian, ponieważ klienci dobrze rozpoznawali dotychczasowe logo i kojarzyli je z marką. Nowy logotyp będzie sukcesywnie wprowadzany do salonów – najpierw firmowych, a w następnej kolejności do punktów franczyzowych sieci, która liczy obecnie 156 sklepów. Z tego 26 salonów należy do firmy, pozostałe prowadzone są przez franczyzobiorców sieci Atlantic.

- Ostatnio uruchomiliśmy salony firmowe w Poznaniu i w Lublinie. Do końca br. powstanie jeszcze co najmniej pięć – mówi Katarzyna Oliwiak z firmy Atlantic.

Firma istnieje od 1993 r. Aktualnie jest obecna na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. na Litwie, Słowacji, Węgrzech, w Czechach i w Niemczech. (AW)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €