Wirtualnie i w realu
Około 96 proc. klientów MultiBanku korzysta z usług banku poprzez Internet. Jednak w momentach przełomowych decyzji klienci preferują bezpośredni kontakt z doradcą. Między innymi dlatego bank powiększa sieć swoich placówek.
Jak zapewniają przedstawiciele MultiBanku, najlepsze efekty daje połączenie obydwu kanałów kontaktu z klientem: wirtualnego i bezpośredniego. Tłumaczą, że mimo wzrostu znaczenia bankowości internetowej, wciąż duże znaczenie dla klienta mają spotkania z doradcami. Dlatego, w ramach strategii rozwoju, instytucja zamierza powiększać sieć placówek bankowych.
- Oprócz istniejących 83 placówek (43 własnych punktów i 40 placówek partnerskich), powstanie 56 nowych oddziałów, w tym 30 Centrów Usług Finansowych powstających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców i prowadzonych przez bank oraz 26 placówek partnerskich, lokowanych w miejscowościach od 20 do 100 tys. mieszkańców – mówi Weronika Jakubowska-Seneczko z Multibanku.
Przedsiębiorca, który zdecyduje się na współpracę z MultiBankiem musi uiścić opłatę wstępną w wysokości 35 tys. zł oraz zobowiązuje się do wpłacenia kaucji zabezpieczającej - 30 tys. zł. W zamian otrzyma od banku know-how i prawo do działania pod szyldem MultiBanku. Partner musi dodatkowo dysponować środkami finansowymi (około 60 tys. zł) na prowadzenie placówki w pierwszych miesiącach od uruchomienia. Partnerzy zarabiają na sprzedaży produktów i usług banku (procentowy udział w opłatach, prowizjach i marżach).
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


