Papa John’s na judaszu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dzięki nietypowej akcji Papa John's dotarła z komunikatem reklamowym do większej grupy odbiorców, niż za pomocą tradycyjnych środków przekazu stosowanych w reklamie. Etykietka przyklejona na wizjerze drzwi umożliwiła firmie dotarcie również do tych potencjalnych klientów, którzy nie odbierają ulotek reklamowych, nie korzystają z serwisów oferowanych przez firmy gastronomiczne i rzadko odwiedzają bary oraz restauracje.

Jak zapewniają autorzy pomysłu (projekt plakietki wykonała peruwiańska agencja Saatchi & Saatchi Lima), jego efektywność okazała się spora, a wszystko za symboliczną – jak na rynek reklamowy – cenę. Budżet akcji zamknął się w kwocie 200 USD.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €