Kto i kiedy kupuje sprzęt rehabilitacyjny?

- rozmowa z Wojciechem Włodarczykiem, wiceprezesem firmy Mobilex.
Kto jest najczęstszym klientem Mobilexu?
Są to osoby z różnego rodzaju problemami układu motorycznego, z urazami sportowymi, po różnego rodzaju wypadkach, bólami kręgosłupa mięśni i stawów, ze schorzeniami stóp, osoby starsze, a także niepełnosprawni.
Kiedy jest największy popyt na państwa produkty, raczej w okresie letnim czy zimowym?
Nie ma tu takich rozgraniczeń. Sprzedaż jest większa w drugiej połowie roku, ale nie ze względu na wyższą ilość klientów, lecz dofinansowań na najdroższe odmiany sprzętu, które to ruszają z reguły pod koniec wakacji.
Jakiego rodzaju sprzętu sprzedajecie państwo najwięcej, dla niepełnosprawnych, czy artykułów dla sportowców i zabawek edukacyjnych?
Najwięcej jest osób z tak zwaną dysfunkcją czasową. Są to ludzie z urazami o różnej genezie, jednak zawsze takimi, które z czasem zostaną całkowicie lub prawie całkowicie wyleczone. Duże powodzenie ma obuwie zdrowotne, stabilizatory stawów, drobne zaopatrzenie (kule, laski itp.) ze względu na wzrastającą ilość ludzi w wieku podeszłym. W sensie ilościowym sprzęt dla niepełnosprawnych jest na dalszej pozycji. Ale jest to sprzęt o znacznej (z reguły) wartości, co pozwala mu wysunąć się na równoważną pozycję z zaopatrzeniem ogólnozdrowotnym.
rozmawiała (agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej