Jakie upominki sprzedają się latem?
Początek lata to nie najlepszy okres dla naszej branży. Nie oznacza to oczywiście, że Galerie nie zarabiają. Latem klienci częściej wybierają upominki dla siebie albo dla znajomych, do których jadą z wizytą. W tym czasie do oferty nie wprowadzamy nowości, gdyż wyniki zmian nie będą miarodajne. Druga połowa sierpnia to już powrót do szkoły, a więc obserwujemy wzrost obrotów na artykułach piśmienniczych.
Czy wakacje to dobry czas dla franczyzobiorców?
Choć upominki to biznes sezonowy, powinien przynosić dochody także w wakacje. Tak właśnie pomyślana została Galeria Prezentów. Wiele też zależy od polityki centrum handlowego. Jeżeli w lipcu - tradycyjnym miesiącu wyprzedaży - są duże akcje promocyjne i centrum handlowe dobrze je rozreklamuje, to franczyzobiorcy na obroty nie narzekają.
A co się będzie działo w sieci, gdy minie lato?
Czekamy na kolejne otwarcia w Warszawie, w Poznaniu i w Krakowie. Ponadto w przyszłym roku otworzymy kolejne punkty m.in. w Gliwicach, Sosnowcu, Rybniku oraz w Lublinie. Galerie Prezentów pojawią się również w Galerii Legnickiej i najprawdopodobniej w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.
Nie jadę na urlop, kupię sobie prezent
Bywa, że klienci latem wybierają upominki dla siebie - mówi Paweł Klimek dyrektor ds. sprzedaży licencji Galerii Prezentów.
Jakie upominki sprzedają się latem?
Początek lata to nie najlepszy okres dla naszej branży. Nie oznacza to oczywiście, że Galerie nie zarabiają. Latem klienci częściej wybierają upominki dla siebie albo dla znajomych, do których jadą z wizytą. W tym czasie do oferty nie wprowadzamy nowości, gdyż wyniki zmian nie będą miarodajne. Druga połowa sierpnia to już powrót do szkoły, a więc obserwujemy wzrost obrotów na artykułach piśmienniczych.
Czy wakacje to dobry czas dla franczyzobiorców?
Choć upominki to biznes sezonowy, powinien przynosić dochody także w wakacje. Tak właśnie pomyślana została Galeria Prezentów. Wiele też zależy od polityki centrum handlowego. Jeżeli w lipcu - tradycyjnym miesiącu wyprzedaży - są duże akcje promocyjne i centrum handlowe dobrze je rozreklamuje, to franczyzobiorcy na obroty nie narzekają.
A co się będzie działo w sieci, gdy minie lato?
Czekamy na kolejne otwarcia w Warszawie, w Poznaniu i w Krakowie. Ponadto w przyszłym roku otworzymy kolejne punkty m.in. w Gliwicach, Sosnowcu, Rybniku oraz w Lublinie. Galerie Prezentów pojawią się również w Galerii Legnickiej i najprawdopodobniej w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej