Koniunktura konsumencka w czerwcu
W czerwcu br. poprawiła się ocena oczekiwanych zmian sytuacji finansowej gospodarstw domowych (w najbliższych 12 miesiącach) – poinformował Główny Urząd Statystyczny. Mimo to, konsumenci nie wierzą w możliwości oszczędności.
Wskaźnik ten jest o 1 proc. wyższy od wyniku uzyskanego w maju. Mniej pozytywnie natomiast respondenci ocenili zmiany ogólnej sytuacji ekonomicznej kraju w ostatnich 12 miesiącach (o 1,4 proc. gorzej).
Paradoksalnie - dość wyraźnie, bo o 3,8 proc., pogorszył się też wskaźnik opinii nabywców na temat obecnych możliwości dokonywania poważniejszych zakupów. W gospodarstwach domowych żyje się oszczędnie, aby odłożyć na poważniejsze zakupy. Coraz mniej osób wierzy w to, że uda im się odłożyć z budżetu domowego jakąś kwotę pieniędzy. Wartość przewidywań konsumentów w zakresie możliwości oszczędzania pieniędzy (w okresie najbliższych 12 miesięcy) zmalała względem maja o 0,9 proc.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

