Benetton otwiera nowe sklepy
W 2006 r. spółka Varner Polska LTD, przedstawiciel marki Benetton na Polskę, zamierza uruchomić 5 nowych sklepów, w tym również flagowy sklep w jednym z centrów handlowych i outlet w Warszawie.
Na rynku polskim sieć posiada 14 punktów własnych i 17 placówek prowadzonych przez biorców licencji. Rozpoczęto już poszukiwania kolejnych potencjalnych partnerów zainteresowanych sprzedażą detaliczną odzieży marek United Colors of Benetton i Sisley. Wymaga tego m.in. strategia działania firmy, której jednym z założeń jest otwarcie kolejnych 10-12 placówek handlowych do końca 2008 r.
Grupa Benetton, włoski producent odzieży i właściciel marek: United Colors of Benetton (odzież swobodna, weekendowa) oraz Sisley (na specjalne okazje) jest obecny w 120 krajach na całym świecie. Sieć dystrybucji obejmuje 5 tys. sklepów zarządzanych głównie przez niezależnych partnerów. Obroty Grupy wynoszą w przybliżeniu 1,8 miliarda euro w skali roku.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...