Próchnik w outlecie
Łódzki producent odzieży otworzył w centrum handlowym Factory Ursus nowy salon firmowy.
Tym samym, sieć sklepów firmowych Próchnika liczy obecnie 13 punktów w największych miastach Polski. Do końca 2006 roku przybędzie jeszcze siedem nowych sklepów. Do końca 2008 roku spółka chce mieć ok. 60 sklepów własnych i franczyzowych - zamierza również rozwijać sieć w Rosji i na Ukrainie. Koszt inwestycji w nowy sklep wynosi ok. 400 – 500 tys. zł. Zwrot nakładów następuję średni po 3-6 miesiącach działalności.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...