Grand Cru w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Grand Cru. Jest to sieć sklepów winiarskich importująca wina od producentów i europejskich pośredników.
Firma powstała prawie pięć lat temu. Zajmuje się dystrybucją starannie dobranych i wyselekcjonowanych przez własnych specjalistów win. Jak mówią przedstawiciele sieci – każde wino zanim trafi do punktu sprzedaży jest przez nas próbowane i oceniane pod względem jakości i przydatności handlowej. Ostatnio zostały otwarte 3 nowe sklepy Grand Cru w Gdyni, Aninie i Gdańsku. Na każdym z otwarć dla klientów przygotowano degustację różnych gatunków win.
Grand Cru posiada obecnie 4 sklepy własne i 6 franczyzowych. W ofercie punktów sprzedaży znajdują się również oliwy, octy itp. specjały. Firma poszukuje franczyzobiorców na terenie całej Polski, a w szczególności w miastach wojewódzkich. Do końca roku Grand Cru planuje otworzyć 3-5 sklepów, a w przyszłości 30-50. Za przystąpienie do sieci biorca licencji nie ponosi opłaty wstępnej. Franczyzodawca utrzymuje się z marży osiąganej ze sprzedaży.
Kwota inwestycji zależy od stanu lokalu posiadanego przez potencjalnego biorcę. Jest to ok. 25-35 tys. zł. Z czego na wyposażenie lokalu potrzebna jest kwota 10-15 tys. zł. Reszta kosztów ponoszonych przez franczyzobiorcę przeznaczona jest na adaptację lokalu. Koszty zatowarowania kształtują się w granicach 20-23 tys. zł, z czego na 10 tys. udzielana jest przez dawcę pożyczka, spłacana w ratach po 1 tys. zł od 6 do 17 miesiąca działalności.
Szacowany wg przedstawicieli firmy czas zwrotu inwestycji to 1 rok. W przypadku bardzo dobrze prosperujących sklepów może on nastąpić nawet po 3 miesiącach działalności. Lokal jakim musi dysponować franczyzobiorca, aby podjąć współpracę musi mieć minimum 25-50 m2. Firma oferuje również pomoc w znalezieniu pomieszczenia. Najbardziej dogodne dla franczyzobiorcy miejsce otwarcia punktu, to osiedle mieszkalne lub dość ruchliwe miejsce. Grand Cru unika drogich ze względu na czynsz lokalizacji tj. galerii handlowych.
Franczyzodawca w ramach pakietu franczyzowego przeprowadza dla swoich współpracowników szkolenie ze znajomości win i winiarstwa, z zasad sprzedaży i standardów obsługi oraz zasad pozyskiwania i utrzymywania klientów. Oferuje franczyzobiorcy również doradztwo w zakresie prowadzenia sprzedaży i zarządzania firmą oraz marketing i materiały reklamowe.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


