Niszę trzeba wykorzystać

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Crunchy Chicken, druga marka Telepizzy promuje produkty drobiowe. Skąd taki pomysł?
Crunchy Chicken ma być pomysłem na urozmaicenie oferty rynku. Tym bardziej, że ten sektor branży gastronomicznej nie został jeszcze zagospodarowany w takim stopniu, jak inne sektory. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że rynek produktów drobiowych w Polsce jest bardzo rozwinięty w przeciwieństwie do sieci gastronomicznych, w których drób jest składnikiem bazowym. I nie ma konkurencji.

Nie ma konkurencji?
Obecnie na rynku działa jedna firma gastronomiczna, która się w tym specjalizuje na masową skalę i tworzy rynek głównie w dużych miastach. My chcemy znaleźć się również w mniejszych miejscowościach, gdzie też jest rynek i klienci, za to brakuje lokali serwujących przekąski z drobiu. Niszę trzeba wykorzystać. Jeśli uda nam się zrealizować nasze plany, osiągniemy drugą pozycję.

W jaki sposób chcecie zdobyć klientów?
W Polsce liczy się aktualnie duży rozmiar i niska cena. Promocję nowej sieci oparto o agresywną politykę cenową, aby w ten sposób zachęcić klientów do wypróbowania nowej oferty. Wprowadziliśmy też większe porcje skrzydełek, aby w ten sposób wyróżnić się od konkurencji. Głównym narzędziem reklamowym jest w tej chwili dystrybucja ulotek reklamowych.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €