Vistula&Wólczanka razem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Zarząd spółek wyliczył, że jednorazowe koszty połączenia obu marek nie powinny przekroczyć 7 mln zł, natomiast oszczędności wynikające z fuzji mogą sięgnąć w przyszłym roku nawet prawie 12 mln zł - m.in. dzięki zwiększeniu efektywności sprzedaży, ujednoliceniu logistyki, wspólnym zakupom i redukcji zatrudnienia.

Obecnie sieć sprzedaży obu marek liczy w sumie 164 sklepy. Na koniec roku ma być ich ponad 200. Zarząd spółki zamierza skupić się na rozwoju przede wszystkim sieci własnych sklepów.
- Rozwój sieci sklepów partnerskich nie jest dla nas obecnie sprawą priorytetową - powiedział Rafał Bauer, prezes połączonego przedsiębiorstwa.

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €