Gino Rossi rusza na parkiet

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsza publiczna oferta obejmuje 3 mln akcji. Gino Rossi chce pozyskać z ich sprzedaży około 30 mln złotych. Uzyskany kapitał w 85 proc. przeznaczony będzie na rozwój sieci salonów firmowych, zarówno w Polsce, jak i za granicą. W latach 2006-2008 powstaną przynajmniej 24 salony firmowe w Polsce i 20 za granicą, głównie w Niemczech. Pozostałe środki przeznaczone zostaną na budowę centrum logistyczno-magazynowego w Słupsku, modernizację części maszyn obuwniczych oraz wdrożenie systemu informatycznego wspierającego zarządzanie grupą kapitałową.

Gino Rossi jest dystrybutorem i producentem markowego obuwia. Spółka posiada największą w Polsce sieć sprzedaży obuwia z wyższej i średniej półki, obejmującą 87 salonów firmowych, w tym 16 za granicą. W 2005 roku przychody grupy kapitałowej Gino Rossi sięgnęły blisko 95 mln zł, przy niemal 2 mln zł zysku netto.

Spółka prognozuje na 2006 rok trzykrotny wzrost zysku netto - do blisko 6,5 mln zł oraz przychody przekraczające 112 mln zł.

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €