1,7 miliona potencjalnych klientek

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak scharakteryzowałby Pan grupę klientów zainteresowanych kupnem mikrokomputera cyklu Lady-Comp, ułatwiającego kobiecie rozpoznanie dni płodnych?
Grupa klientów docelowych to kobiety w wieku 25-50 lat. Potencjalna klientka jest w stałym związku ze swoim partnerem, jest świadoma procesów, jakie zachodzą w jej organizmie, wykształcona, preferująca zdrowy tryb życia. Szacuje się, że zgodnie z danymi z rocznika statystycznego, kobiet w tym przedziale wiekowym jest ok. 17 mln. Z tego ok 10 proc. spełnia warunki opisane powyżej. Daje to liczbę 1,7 mln kobiet, które powinny być zainteresowane urządzeniami Lady-Comp, Baby-Comp.

Kto może zostać franczyzobiorcą firmy Nobilis i jakie warunki musi spełnić?
Franczyzobiorcą może zostać każda osoba fizyczna lub prawna, która chce aktywnie uczestniczyć we wprowadzaniu nowoczesnej antykoncepcji. Chcielibyśmy, aby osoby bezpośrednio zaangażowane były kobietami użytkującymi Lady-Comp. Taka strategia gwarantuje wysoką wiarygodność sprzedaży, jak również pozwala na udzielenie odpowiedzi na niemal każde pytanie związane z nowoczesną antykoncepcją.

Jaką mają Państwo strategię rozwoju?
Przede wszystkim chcemy pozyskać wystarczającą liczbę dystrybutorów regionalnych, aby nasze produkty były dostępne w całej Polsce. Satysfakcjonuje nas 50 dystrybutorów z każdego miasta wojewódzkiego sprzed podziału administracyjnego kraju.

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €