Najpierw własne, potem franczyzowe

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dziś w Centrum Handlowym Factory w Warszawie czeska sieć Hannah otworzy pierwszy własny sklep. Klienci znajdą w nim przede wszystkim odzież i akcesoria sportowe. Na naszym rynku do połowy 2008 r. ma się pojawić pięć własnych punktów Hannah. Powstaną one w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Przedstawicieli czeskiej firmy interesują lokalizacje w galeriach handlowych w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców oraz punkty w centrach miast przy głównych ciągach komunikacyjnych. Firma myśli także o sklepach franczyzowych — zamierza je budować od początku 2007 r.

 

W Polsce Hannah buduje równocześnie sieć sklepów ajencyjnych, które działają już w istniejących sklepach turystyczno-sportowych. Powstało osiem takich punktów, do końca roku będzie ich piętnaście.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 10 maja 2006r.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €