McDonald’s pracuje nad personelem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ramach akcji „Not bad for a McJob” (Nieźle jak na McPracę) powstało 18 plakatów, na których McDonald’s walczy ze stereotypem firmy, która oferuje słabo opłacane stanowiska, brak świadczeń socjalnych, w tym opieki zdrowotnej czy wydłużony czas pracy. Slogany zamieszczone na posterach mają przedstawiać, w założeniu pomysłodawców przedsięwzięcia, rzeczywiste warunki pracy w korporacji. Afisz zatytułowany „McKorzyści” ma przekonać społeczeństwo, że firma oferuje każdego miesiąca bonus dla najlepszych pracowników. Z kolei, na plakacie „McAwans” zamieszczono informację o tym, że ponad połowa przedstawicieli kadry zarządzającej w firmie rozpoczynała karierę od pracy w restauracji.

Na razie plakaty umieszczono w lokalach sieci, w planach jest również kampania medialna. Akcja brytyjskiego oddziału McDonald’s jest wynikiem kłopotów kadrowych na wyspach, gdzie właśnie ze względu na rozpowszechnioną negatywną opinię o firmie, brakuje chętnych do rozpoczęcia pracy w McD.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €