Kolejne akcje, kolejne sklepy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Próchnik znany jest przede wszystkim z produkcji płaszczy. Do tej pory firma wstawiała wyprodukowany towar do sklepów, które w ofercie miały ubrania wielu firm. Nie jest to jednak zbyt opłacalne, gdyż koszty produkcji odzieży są w Polsce wysokie. Dlatego Próchnik zmienił koncepcję i postanowił iść śladem firm LPP, Artman i Vistuli - zamierza zrezygnować z produkcji, a zająć się projektowaniem kolekcji oraz sprzedażą detaliczną. Własne sklepy będzie otwierał w galeriach handlowych, a w mniejszych miastach Próchnik chce pozyskać niezależnych detalistów do swojej sieci partnerskiej.

Do końca przyszłego roku Próchnik chce otworzyć 50 sklepów. Obecnie ma ich 10.

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €