Franczyza nie dla Bonsai

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Do tej pory firma otwierała własne restauracje i udostępniała koncept osobom zainteresowanym prowadzeniem punktu Bonsai. Sieć rozwijała się w rejonie Warszawy, ale franczyzodawca nie wykluczał, że szyld Bonsai pojawi się w miastach zlokalizowanych poza województwem mazowieckim. W 2004 r. powstała pierwsza i jedyna placówka franczyzowa, którą zamknięto po rozwiązaniu umowy z biorcą licencji. Zawieszono również działalność jednej z trzech placówek własnych. Obecnie twórcy sieci koncentrują się na zmianie strategii zarządzania siecią. Zapewniają jednak, że jeśli koncept oparty na nowych założeniach przyniesie zyski, wrócą do franczyzy.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €