“Konkurencja tuż-tuż”

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właściciele barów wegetariańskich Vega opracowują ofertę franczyzową. Twierdzą, że prowadzą już rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami m.in. zainteresowanymi otwarciem restauracji w Warszawie. Czy na krajowym rynku jest miejsce dla dwóch sieci z jedzeniem wegetariańskim?
O tym, czy w Polsce jest miejsce na dwie sieci barów wegetariańskich, będzie można mówić dopiero wtedy, gdy powstanie druga tak duża sieć jak nasza. Green Way na dzień dzisiejszy ma 31 barów, a do końca roku planujemy otwarcie kolejnych 5-6 barów. Stale analizujemy rynek i jego rozwój. Dziś potrzeby klienta zainteresowanego zdrowym stylem życia znacznie wykraczają poza obiad w barze wegetariańskim. Dlatego sieć budowana przez Green Way'a to oprócz barów, również sklepy ze zdrową żywnością Green Way Market i Bio-piekarnie Green Way. Planujemy także otwarcie sieci salonów rewitalizacji Green Way i małych „zielonych hoteli”.

Kim jest Polak-wegetarianin?
Według mnie Polak-wegetarianin to człowiek inteligentny, dbający o prawa zwierząt, środowisko. Z naszych obserwacji wynika, że wegetarianie są w każdej grupie wiekowej. Są nimi licealiści, studenci, ale także w średnim wieku prawnicy, politycy, biznesmeni czy artyści. W Polsce żyje prawdopodobnie przynajmniej 3,5 miliona wegetarian. Niestety są to tylko przypuszczenia, gdyż brak dokładnych badań na temat tej grupy.

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €