Jakość jest ważna
- rozmowa z Marcinem Zachowiczem, rzecznikiem prasowym Lotosu.
Właściciele pojedynczych stacji benzynowych postanowili się zjednoczyć. W ten sposób chcą rywalizować z największymi sieciami paliw. Czy pojedyncze stacje będą w stanie dorównać jakością sprzedawanych paliw oraz wyglądem obiektów, a także ofertą usług markowym stacjom?
O wyborze stacji coraz częściej decyduje marka. Klienci wymagają wysokiej jakości produktów oraz rzetelnie świadczonych usług. Wzrasta znaczenie ofert dodatkowych, pozwalających klientom oprócz zakupu paliwa na zrobienie zakupów, spożycie posiłku, czy zadbanie o swój samochód. Dlatego w sieci stacji LOTOS, szczególną uwagę zwracamy na wysoki standard obsługi, najlepszą jakość produktów oraz szeroką ofertę usługową. Można założyć, iż jeżeli uda się stowarzyszeniu stacji niezależnych pozyskać umowę na dostawę odpowiedniej jakości paliw to nakłady na modernizację obiektów, jak też wyposażenie w urządzenia do świadczenia dodatkowych usług może znacznie przekroczyć możliwości finansowe dużej części funkcjonujących stacji.
Dlaczego właściciel stacji benzynowej powinien przyłączyć się do sieci LOTOS zamiast zrzeszać się z innymi właścicielami niemarkowych stacji?
W ramach programu Rodzina LOTOS oferujemy naszym partnerom możliwość działania w ramach sieci stacji paliw LOTOS oraz zapewniamy m.in.: spójny wizerunek ogólnokrajowej sieci, podniesienie standardu stacji poprzez modernizację obiektu oraz wyposażenie go w nowoczesne urządzenia i system komputerowy, włączenie do sieci obsługującej systemy flotowe np. UTA, DKV, LOTOS Biznes, korzystanie z marki i koncepcji biznesowej LOTOS, ofertę wysokiej jakości paliw i innych produktów dostępnych na stacjach paliw, uczestnictwo we wspólnych działaniach promocyjnych i marketingowych. Podpisując umowę Partnerstwa Handlowego, stacja partnerska pozostaje własnością partnera, który prowadzi w niej działalność gospodarczą we własnym imieniu i na własny rachunek. Podpisanie umowy umożliwia uzyskanie przez partnera dofinansowania inwestycji w postaci nowoczesnych urządzeń, systemu zarządzania oraz wystroju reklamowego stacji.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. motoryzacyjne i rolnicze
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


