Jakość jest ważna

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właściciele pojedynczych stacji benzynowych postanowili się zjednoczyć. W ten sposób chcą rywalizować z największymi sieciami paliw. Czy pojedyncze stacje będą w stanie dorównać jakością sprzedawanych paliw oraz wyglądem obiektów, a także ofertą usług markowym stacjom?
O wyborze stacji coraz częściej decyduje marka. Klienci wymagają wysokiej jakości produktów oraz rzetelnie świadczonych usług. Wzrasta znaczenie ofert dodatkowych, pozwalających klientom oprócz zakupu paliwa na zrobienie zakupów, spożycie posiłku, czy zadbanie o swój samochód. Dlatego w sieci stacji LOTOS, szczególną uwagę zwracamy na wysoki standard obsługi, najlepszą jakość produktów oraz szeroką ofertę usługową. Można założyć, iż jeżeli uda się stowarzyszeniu stacji niezależnych pozyskać umowę na dostawę odpowiedniej jakości paliw to nakłady na modernizację obiektów, jak też wyposażenie w urządzenia do świadczenia dodatkowych usług może znacznie przekroczyć możliwości finansowe dużej części funkcjonujących stacji.

Dlaczego właściciel stacji benzynowej powinien przyłączyć się do sieci LOTOS zamiast zrzeszać się z innymi właścicielami niemarkowych stacji?
W ramach programu Rodzina LOTOS oferujemy naszym partnerom możliwość działania w ramach sieci stacji paliw LOTOS oraz zapewniamy m.in.: spójny wizerunek ogólnokrajowej sieci, podniesienie standardu stacji poprzez modernizację obiektu oraz wyposażenie go w nowoczesne urządzenia i system komputerowy, włączenie do sieci obsługującej systemy flotowe np. UTA, DKV, LOTOS Biznes, korzystanie z marki i koncepcji biznesowej LOTOS, ofertę wysokiej jakości paliw i innych produktów dostępnych na stacjach paliw, uczestnictwo we wspólnych działaniach promocyjnych i marketingowych. Podpisując umowę Partnerstwa Handlowego, stacja partnerska pozostaje własnością partnera, który prowadzi w niej działalność gospodarczą we własnym imieniu i na własny rachunek. Podpisanie umowy umożliwia uzyskanie przez partnera dofinansowania inwestycji w postaci nowoczesnych urządzeń, systemu zarządzania oraz wystroju reklamowego stacji.

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €