Dwa razy więcej Zielonych Marketów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Działająca od 1998 r. sieć liczy obecnie 29 sklepów (8 placówek własnych i 21 franczyzowych) zlokalizowanych w miejscowościach liczących do 60 tys. mieszkańców. Od początku 2006 r. w sieci otwarto 6 nowych placówek, a w samym tylko marcu powstaną kolejne dwa sklepy działające we franczyzie: 18 marca w miejscowości Obierwia i 25 marca w Ostrołęce. Ale to nie koniec inwestycji firmy SPS Handel, do której należy sieć. - Interesuje nas na razie rozwój w obrębie ok. 200 km od Ostrołęki, a więc w tym promieniu poszukujemy franczyzobiorców. Będziemy się skupiać przede wszystkim na rozwoju w obrębie województw: mazowieckiego, mazursko-warmińskiego i podlaskiego. Nie wykluczamy jednak przejmowania już istniejących sieci na innych terenach – zapowiada Tomasz Wierzbowski, dyrektor ds. marketingu SPS Handel.

Franczyzobiorca sieci powinien dysponować lokalem z co najmniej 100 mkw. powierzchni handlowej. Firma nie pobiera opłaty wstępnej, ale biorcy zobowiązują się do wpłacania co miesiąc 200 zł na fundusz marketingowy - pieniądze te przeznaczane są między innymi na wydawaną piętnaście razy w roku gazetkę promocyjną. W zamian, franczyzodawca oferuje między innymi jednolity system wizualizacji, wsparcie marketingowe, szkolenia i pomoc w dostosowaniu obiektu do standardów sieci (zakup mebli i systemu komputerowego) oraz liczne szkolenia.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €