HRC rozpocznie rockowanie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsza w stolicy restauracja popularnej amerykańskiej sieci HRC będzie liczyć ok. 800 mkw. Wnętrze lokalu będzie nawiązywać do rockowego stylu sieci, która słynie z organizacji koncertów i spotkań ze znanymi muzykami.

Nie zabraknie również pamiątek, które sieć otrzymuje od artystów rockowych. Tajemnicą jest, co znajdzie się w kolekcji stołecznej HRC. Z pewnością zabraknie legendarnej gitary, którą Eric Clapton, jako pierwszy, podarował sieci. Wiadomo jednak, że do Polski trafi kilka z ponad 60 tys. pamiątek po znanych artystach, które obecnie znajdują się w centralnym magazynie w Orlando. Na ścianach warszawskiej Hard Rock Cafe zawisną również prezenty od przedstawicieli polskiej sceny muzycznej. Dodatkowo, działać będzie sklep z gadżetami, m.in. koszulkami promującymi markę sieci, którą w 1971 r. założyli dwaj amerykanie Peter Morton i Isaac Tigret. Pierwsza restauracja HRC powstała w Londynie i zapoczątkowała ekspansję na skalę światową. Do 2006 r. uruchomiono ponad 125 lokali gastronomicznych oraz 13 hoteli i kasyn na całym świecie.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €