Kto zje Telepizzę?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ofertę przejęcia firmy, prowadzącej sieci pizzerii w Hiszpanii i w kilku innych Europy i Ameryki Łacińskiej, złożyli szef rady nadzorczej spółki Pedro Ballve i z funduszem private equity Permira Europe III – poinformowała Telepizza w komunikacie giełdowym. Na rynku pojawiają się jednak spekulacje, że siecią pizzerii zainteresowani są również inni inwestorzy. Dlatego akcje cieszą się dużym popytem.

Zeszłoroczny zysk Telepizzy zwiększył się o 23 % dzięki ekspansji w Ameryce Środkowej i Południowe, m.in. w Chile. Firma wycofała się z nierentownych pomysłów, m.in. sprzedaży pizzy z automatów, a także z niektórych rynków – m.in. Francji.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €