Bank BPH ma już 400 placówek partnerskich

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Bank posiada obecnie najszybciej rozwijającą się sieć placówek partnerskich. Szybki rozwój zawdzięcza silnej marce oraz najniższej kwocie inwestycji w działalność licencyjną na rynku finansowym. Wstępny koszt uruchomienia placówki to 10 – 30 tys. zł w zależności od liczby stanowisk. Kwota ta pokrywa koszty wizualizacji, sprzętu komputerowego, sejfu oraz mebli. Poza tym partner otrzymuje szkolenie, budżet na promocję lokalną oraz gamę produktów i usług dla klientów indywidualnych i biznesowych w 80% pokrywających się z ofertą oddziałów. Przede wszystkim jednak partner otrzymuje prawo do działalności pod jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku finansowym. Średnia wartość przychodu w placówkach partnerskich to ponad 7200 zł, jednak placówki działające ponad rok osiągają przychody w wysokości 10-30 tys. zł. miesięcznie.
- Od naszych agentów oczekujemy głównie przedsiębiorczości i zaangażowania w działalność placówki – wyjaśnia Mariusz Bielaszewski dyrektor ds. dystrybucji pośredniej. – Doświadczenie w sektorze finansowym, choć mile widziane, nie jest niezbędnym warunkiem podjęcia współpracy. Wiedzę w tym zakresie partner zdobywa w czasie szkoleń. Nasz przyszły partner powinien też prowadzić działalność gospodarczą.

Przyszli agenci muszą też dostarczyć niezbędne dokumenty (m.in. zaświadczenia o niezaleganiu US i ZUS oraz zaświadczenie o niekaralności). Wiarygodność potencjalnych partnerów Bank sprawdza w Biurze Informacji Kredytowej.

Od października 2005 roku placówki partnerskie Banku BPH oferują wszystkie produkty Banku dla małych i średnich firm. Klienci znajdą tu wszystkie rodzaje pakietów Harmonium oraz kredyty i depozyty dla sektora MSP. Także w październiku Bank BPH wdrożył system obsługi wniosków kredytowych składanych przez pośredników i agentów. Narzędzie to znacznie przyspiesza proces przesyłania wniosków pomiędzy placówkami a bankiem - system zamienił bowiem papierową formę obiegu dokumentów, na elektroniczną. Dzięki temu czas oczekiwania na decyzję banku o udzieleniu kredytu jest znacznie krótszy. Od stycznia 2006 placówki partnerskie Banku BPH mają możliwość pracy w soboty, niedziele oraz dni świąteczne.

Info: BPH
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €