Starbucks, wchodzi w dystrybucję filmową

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Dany tytuł będzie najpierw promowany w barach sieci, a następnie dystrybuowany w nich na płytach DVD. Pierwszym tytułem, którego promocja będzie się odbywać w Starbucks jest "Akeerah and the Bee". Przed kwietniową premierą w kinach na terenie Ameryki Północnej, w kawiarniach Starbucks w Kanadzie i Stanach (na razie), oglądać będzie można zwiastuny filmu, a do zamówień dołączane będą inne materiały promocyjne. Później w kawiarniach będą sprzedawane płyty DVD z filmem i jego ścieżka dźwiękowa (w Starbucks od jakiegoś już czasu sprzedawane są płyty CD).

Szefowie Starbucks informują, że szczególny nacisk w kawiarniach sieci położony zostanie na promocję kina niezależnego.

Info: Stopklatka.pl

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €