Stacje lokalne pójdą w sukurs Radiu Zet

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Eurozet ma w swoim portfolio ogólnopolskie Radio Zet i młodzieżową, ponadregionalną Radiostację. Chce włączyć do grupy przynajmniej część z 44 stacji lokalnych, z którymi już współpracuje, sprzedając ich czas reklamowy.

Eurozet sprzedaje czas reklamowy pakietu stacji niezależnych. By je zachować, właściciel Radia Zet w drugiej połowie stycznia zaproponował tym podmiotom kupno udziałów.
Pakiet stacji lokalnych ma sens ekonomiczny przy 35-40 podmiotach. Tyle stacji chcemy utrzymać. Naszą ofertą zainteresowało się na razie kilka stacji. Z każdą będziemy prowadzić indywidualne rozmowy — powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Monika Bednarek, która od kilku lat niezmiennie deklaruje, że może przeznaczyć na tego typu inwestycje do 40 mln zł.

Eurozet dostarcza 41 stacjom lokalnym serwisy informacyjne, w miejsce BBC, które wycofało się z Polski. Deklaruje też pomoc przy restrukturyzacji działów administracyjnych czy technicznych.

Podmioty, z którymi współpracuje Eurozet, to ostatnie niezależne stacje lokalne na rynku. Większość dołączyła już do sieci. Przykładami mogą być budowana przez powiązane z RMF Multimedia sieć RMF Maxxx czy Vox FM powstająca na bazie stacji byłego Radia Plus.

Więcej: Magdalena Wierzchowska, "Puls Biznesu" 10 lutego 2006 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €