Wólczanka zwiększyła zysk

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Według szacunków zarządu, Wólczanka w 2005 r. znacząco poprawiła wyniki, w porównaniu z 2004 r. (2,1 mln zł zysku). Po trzech kwartałach ubiegłego roku firma wypracowała już ponad 3 mln zł netto.

Wólczanka chce inwestować w rozwój sieci sprzedaży i nie wypłaci dywidendy. W tym roku sieć powiększy się o co najmniej 28 nowych sklepów firmowych. Po raz pierwszy łódzka firma otworzy trzy duże sklepy o powierzchni ponad 500 m2 (do tej pory obiekty miały ok. 40 m2).
- Pierwszy z nich zacznie działać na początku kwietnia w warszawskiej Arkadii. Lokalizacji pozostałych na razie nie podam - powiedział "Parkietowi" Rafał Bauer, prezes Wólczanki.

W dużych sklepach firma będzie oferować cały swój asortyment. Firma będzie też rozbudowywać sieć Andre Renard z bluzkami damskimi. Powstaną także nowe sklepy z wyrobami dżinsowymi Replay Jeans.

Więcej: "Parkiet", 7 lutego 2006 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €