Będzie drugie podejście

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Krakowski Intersport Polska (wcześniej Maks), budujący sieć sklepów sportowych, planował debiut giełdowy jesienią, ale zdobył inwestora branżowego — niemiecki Intersport — i pokaźny zastrzyk gotówki. Plany, także giełdowe, uległy zmianie. Pomysł powraca w skonkretyzowanej formie.

Ostatnich miesięcy Intersport nie marnował. Szybko się rozwijał, więc wyobrażenia zarządu o wartości firmy nieco się podniosły. Jesienią mówiło się o emisji 3 mln akcji i zdobyciu około 18 mln zł.

Sieć sklepów krajowego Intersportu zwiększyła się z 8 do 10 placówek na koniec 2005 r. Strategia rozwoju zakłada, że w tym roku powstaną cztery sklepy własne i kilka na zasadzie franczyzy.

Więcej: Zbigniew Kazimierczak, "Puls Biznesu" 23 stycznia 2006 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €