Eksport zostanie podwojony

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Firma Awa, warszawski producent ubranek dla dzieci i niemowląt, zakłada, że do 2010 r. będzie dysponować siecią 50 sklepów z szyldem ubranka.pl. Dotychczasowe tempo na to nie wskazuje. W ciągu sześciu lat Awa, która szyje tylko w kraju, zbudowała zaledwie 10 punktów. Teraz pomogą zewnętrzni partnerzy.
W połowie roku zaczniemy otwierać pierwsze franczyzowe sklepy. Docelowo chcemy mieć ich 20. Będziemy też powiększać sieć własnych punktów — powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Ewa Sarzyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
W tym roku pojawią się cztery sklepy własne, m.in. w Rzeszowie i Lublinie. Do końca 2010 r. ma ich być 30.
Ubranka.pl dotarły też na Łotwę. Wkrótce powstanie tu drugi sklep. Więcej: Magdalena Laskowska "Puls Biznesu", 23 stycznia 2006 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €