60 sklepów na koniec 2007 roku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Obecnie firma ma 32 punkty franczyzowe na terenie całej Polski i jest obecna w blisko 90 multibrandowych punktach. Do końca 2007 r. zamierza wypełnić rynek 60 placówkami na licencji.
Z monobrandowymi, franczyzowymi sklepami chcemy dotrzeć do wszystkich większych miast. 28 punktów, które otworzymy w ciągu dwóch lat, wystarczająco nasyci polski rynek naszym butami — powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Katarzyna Nowicka, odpowiedzialna za promocję i eksport w Bartku.

Co dalej? Po spełnieniu się na rodzimym rynku Bartek zamierza intensywniej zająć się sąsiadami. Eksport stanowi obecnie 30 proc. produkcji firmy, jednak celem jest 50 proc. Bartek jest już obecny na Ukrainie, Białorusi, Litwie, Łotwie, w Estonii i Rosji, a także, w niewielkim stopniu, w Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Poza granicami Polski działają także cztery sklepy franczyzowe: w Rosji, na Litwie i dwa na Ukrainie. Na tym rozwój licencyjnych sklepów się nie zakończy.
Jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z przedstawicielami z Belgii. Tam jesienią ma powstać nasz pierwszy franczyzowy sklep — twierdzi Katarzyna Nowicka.
Na drugą połowę roku firma zapowiada otwarcie kolejnych licencyjnych placówek na Litwie i Ukrainie.

Więcej: Magdalena Laskowska,"Puls Biznesu" 18 stycznia 2006 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €