Nie ma zagrożenia
- rozmowa z Michałem Skórkowskim, specjalistą ds. franchisingu firmy LeeCoopper.
Hipermarket Tesco zamierza powalczyć o zamożniejszego klienta, który ubiera się w markowych sklepach, ale produkty żywnościowe kupuje w hipermarketach. Od lutego w sklepach Tesco będzie można kupić ubrania amerykańskiej firmy Cherokee. Czy według Pana spowoduje to spadek sprzedaży odzieży w markowych sklepach?
Marka Cherokee jest bardzo słabo rozpoznawalna na rynku Polskim, dlatego pojawienie się jej w marketach nie powinno wpłynąć na sprzedaż pozostałych marek. Dodatkowo poprzez takie wejście na rynek, będzie ona kojarzona z marketami a jak powszechnie jest wiadomo jakość sprzedawanych tam produktów odzieżowych pozostawia wiele do życzenia. Tak więc spadek może nastąpić tylko tej jednej marki z pozycji słabo rozpoznawalnej do pozycji marki marketowej.
W jaki sposób sprzedaż markowych ubrań w hipermarketach wpłynie na rynek odzieżowy?
Na to pytanie pozostaje odpowiedzieć tylko pytaniem, które marki o ugruntowanej pozycji na rynku zdecydują się na krok prowadzący do spadku jej wizerunku? ...Według mnie nieliczne, bądź te o nieugruntowanej pozycji, a to nie może mieć wpływu na sprzedaż markowej odzieży.
Przeczytaj również:
Kolekcje mody prosto z supermarketu
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej