Sieć jak LPP
Planeta Mody, firma dystrybuująca dziewczęcą odzież, planuje zbudować dużą sieć. Na miarę innych polskich firm.
— UPS to marka bluzek i T-shirtów, Świat Bawełny jest handlową marką multibrandową, gdzie sprzedawany jest towar różnych producentów oraz część kolekcji UPS — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Michał Luty, prezes Planety Mody.
Docelowo firma chce mieć w kraju 250 placówek — 150 sklepów UPS i 100 pod szyldem Świata Bawełny. 30 proc. placówek ma należeć do firmy. Celem są miasta powyżej 25 tys. mieszkańców. Dla porównania, giełdowe LPP ma w Polsce mniej więcej tyle samo sklepów, a Reporter — blisko 200.
Odzież Planety Mody, która powstała w 2002 r., jest produkowana w Turcji i w krajach Dalekiego Wschodu. W ubiegłym roku firma odnotowała 12,7 mln zł obrotów.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 12 stycznia 2006 r.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...