Na początku lutego w polskich hipermarketach Tesco ma się pojawić amerykańska marka odzieżowa Cherokee. Brytyjska sieć będzie ją sprzedawać na wydzielonych stoiskach w 39 największych ze swych 67 sklepów. Tym sposobem Tesco chce powalczyć o bardziej zamożnych klientów, którzy nawet jeśli robią zakupy w hipermarketach - ubierają się w markowych sklepach.
Dariusz Pachla, wiceprezes LPP, właściciela sieci odzieżowych Reserved i Cropp, nie obawia się prób wejścia sieci hipermarketów na rynek mody.
- Hipermarkety od lat sprzedają dużo odzieży, ale jest to odzież o innym charakterze niż ta, którą proponują specjalistyczne sieci sklepów. Chodzi o dbałość o stworzenie marki i o klienta, co z zasady wydaje się obce dużym sieciom hipermarketów - uważa.
Kolekcje mody prosto z supermarketu
Dużym firmom handlowym nie wystarcza już sprzedaż najtańszych tekstyliów. Próbują walczyć o bardziej wybrednych klientów. W Polsce zaczyna tak robić Tesco.
Na początku lutego w polskich hipermarketach Tesco ma się pojawić amerykańska marka odzieżowa Cherokee. Brytyjska sieć będzie ją sprzedawać na wydzielonych stoiskach w 39 największych ze swych 67 sklepów. Tym sposobem Tesco chce powalczyć o bardziej zamożnych klientów, którzy nawet jeśli robią zakupy w hipermarketach - ubierają się w markowych sklepach.
Dariusz Pachla, wiceprezes LPP, właściciela sieci odzieżowych Reserved i Cropp, nie obawia się prób wejścia sieci hipermarketów na rynek mody.
- Hipermarkety od lat sprzedają dużo odzieży, ale jest to odzież o innym charakterze niż ta, którą proponują specjalistyczne sieci sklepów. Chodzi o dbałość o stworzenie marki i o klienta, co z zasady wydaje się obce dużym sieciom hipermarketów - uważa.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej