Kolekcje mody prosto z supermarketu
Dużym firmom handlowym nie wystarcza już sprzedaż najtańszych tekstyliów. Próbują walczyć o bardziej wybrednych klientów. W Polsce zaczyna tak robić Tesco.
Dariusz Pachla, wiceprezes LPP, właściciela sieci odzieżowych Reserved i Cropp, nie obawia się prób wejścia sieci hipermarketów na rynek mody.
- Hipermarkety od lat sprzedają dużo odzieży, ale jest to odzież o innym charakterze niż ta, którą proponują specjalistyczne sieci sklepów. Chodzi o dbałość o stworzenie marki i o klienta, co z zasady wydaje się obce dużym sieciom hipermarketów - uważa.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...