A-Petit stawia na franczyzę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Plan zakłada, że za kilka lat w stolicy będzie łącznie 10-15 lokali, a w całej Polsce - nawet kilkadziesiąt.
Jak intensywny będzie dalszy rozwój sieci - zależy jednak w dużej mierze od tego, czy uda się pozyskać strategicznego inwestora. Plan minimum zakłada zbudowanie sieci około 30 lokali franczyzowych. Spółka liczy, że właśnie kapitał zewnętrzny pozwoli uruchomić kilkadziesiąt lokali w największych miastach Polski.
- Planujemy rozwój sieci w stylu do tej pory praktycznie w Polsce niespotykanym. Chcemy najpierw sami pozyskać lokalizacje, uruchomić działalność i rozwinąć ją, a dopiero potem oddać lokal we władanie franczyzobiorcy. Zainteresowany franczyzą sam zdecyduje, czy chce objąć dany punkt, generujący określone dochody - powiedział "Nowościom Gastronomicznym" Piotr Pasternak, dyrektor ds. rozwoju sieci A-Petit. Więcej: "Nowości Gastronomiczne", grudzień 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €