Euro - net chce sięgnąć po miliard
Tajemniczy dotąd dystrybutor ujawnił, że co roku chce otwierać po 10-15 nowych sklepów. Twierdzi, że nie zamierza nikogo przejmować.
Euro-net, należąca do trzech prywatnych udziałowców sieć sklepów Euro AGD RTV, do tej pory była najbardziej hermetycznym — jeśli chodzi o informacje biznesowe — dystrybutorem sprzętu. Wczoraj postanowiła uchylić rąbka tajemnicy. Głównym celem polskiej sieci, liczącej 116 placówek, będzie, jak mówią jej przedstawiciele, utrzymanie pozycji „lidera na polskim rynku”.
— Chcemy otwierać 10-15 sklepów rocznie. Ponieważ naszą główną lokalizacją są centra handlowe, tempo rozwoju uzależnione jest od ich budowy. Nie przewidujemy wzmacniania na drodze przejęć — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Robert Kuczyński, prezes Euro-netu.
W 2005 r. spółka otworzyła 13 sklepów.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...