Po Pabii pora na Deni Cler

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Próchnik otworzył wczoraj piąty w tym roku salon firmowy z odzieżą. Znajduje się on w Poznaniu, w centrum handlowym Plaza. Własne sklepy spółka otwiera w największych miastach, natomiast w średnich powstają placówki patronackie. Pierwsza działa już w Częstochowie. Ostatnio Próchnik przejął też sieć sklepów innego producenta odzieży - Pabii. Nową strategię Próchnik realizuje dzięki pieniądzom (15 mln zł) uzyskanym z emisji akcji. Na grudzień spółka planuje kolejną emisję. Do kasy Próchnika z tego tytułu powinno wpłynąć 22 mln zł. Pieniądze mają być przeznaczone na przejęcie od grupy W. Kruk marki Deni Cler. Już w przyszłym tygodniu powinno być wiadomo, czy firma ta stanie się własnością Próchnika.

Więcej: "Rzeczpospolita", 2 grudnia 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €