Po Pabii pora na Deni Cler
Zakup dwóch firm, ekspansja na rynki wschodnie i rozwój własnej sieci - to plany Próchnika, polskiego producenta odzieży. W przyszłym roku jego przychody mają wzrosnąć 5-krotnie.
Próchnik otworzył wczoraj piąty w tym roku salon firmowy z odzieżą. Znajduje się on w Poznaniu, w centrum handlowym Plaza. Własne sklepy spółka otwiera w największych miastach, natomiast w średnich powstają placówki patronackie. Pierwsza działa już w Częstochowie. Ostatnio Próchnik przejął też sieć sklepów innego producenta odzieży - Pabii. Nową strategię Próchnik realizuje dzięki pieniądzom (15 mln zł) uzyskanym z emisji akcji. Na grudzień spółka planuje kolejną emisję. Do kasy Próchnika z tego tytułu powinno wpłynąć 22 mln zł. Pieniądze mają być przeznaczone na przejęcie od grupy W. Kruk marki Deni Cler. Już w przyszłym tygodniu powinno być wiadomo, czy firma ta stanie się własnością Próchnika.
Więcej: "Rzeczpospolita", 2 grudnia 2005r.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...