40 sklepów w trzy lata
Do 2008 r. budowa sieci w kraju, a potem ekspansja zagraniczna — oto cel Heavy Duty, gdańskiej firmy obuwniczej.
Heavy Duty, gdański producent, projektant i dystrybutor obuwia dla młodzieży, zapowiada otwarcie 40 sklepów, z czego 10 już w przyszłym roku, m.in. w Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Bydgoszczy. Od 2002 r. firma uruchomiła już 17 placówek (12 własnych i 5 franczyzowych) głównie w wielkich miastach, m.in. we Wrocławiu, Warszawie i Trójmieście.
- Chcemy nasycić polski rynek około 60 placówkami. Zakładamy, że zrobimy to do końca 2008r. - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Piotr Drabarek, prezes Heavy Duty.
W przybliżeniu będzie to po połowie placówek własnych i opartych na systemie franczyzowym.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...