80 mln zł rocznie na inwestycje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
E.Leclerc Polska, która prowadzi 16 powiązanych ze sobą sklepów wielkopowierzchniowych, stawia sprawę jasno: nie będzie olbrzymich inwestycji.
- Chcemy otwierać 2-3 sklepy rocznie. Zamierzamy utrzymać takie tempo przez 10 lat. Nie wykluczamy przejęć sklepów lub nawet całych sieci. Grupa zainteresowana jest przejmowaniem obiektów o powierzchni handlowej co najmniej 1,5 tys. m2 - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Krzysztof Gajewski z E.Leclerc Polska.

Pojawią się nowe szyldy. Firma planuje uruchomienie w Lublinie pierwszego w Polsce sklepu Espace Culturel, oferującego prasę, książki i multimedia.

W planach na 2006r. znalazło się otwarcie trzech supermarketów: w Oleśnicy, Słupsku oraz w Kielcach.

Więcej: Agnieszka Janas, "Puls Biznesu" 1 grudnia 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €