80 mln zł rocznie na inwestycje
Francuska sieć E.Leclerc chce otwierać tylko 2-3 sklepy rocznie. Ale nie wyklucza przejęć - nawet całych sieci.
- Chcemy otwierać 2-3 sklepy rocznie. Zamierzamy utrzymać takie tempo przez 10 lat. Nie wykluczamy przejęć sklepów lub nawet całych sieci. Grupa zainteresowana jest przejmowaniem obiektów o powierzchni handlowej co najmniej 1,5 tys. m2 - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Krzysztof Gajewski z E.Leclerc Polska.
Pojawią się nowe szyldy. Firma planuje uruchomienie w Lublinie pierwszego w Polsce sklepu Espace Culturel, oferującego prasę, książki i multimedia.
W planach na 2006r. znalazło się otwarcie trzech supermarketów: w Oleśnicy, Słupsku oraz w Kielcach.
Więcej: Agnieszka Janas, "Puls Biznesu" 1 grudnia 2005r.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...