Więcej tanich stacji benzynowych

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy Tesco zarabia na paliwach sprzedawanych na stacjach własnych? Jakie marże Państwo stosujecie?
Głównym celem działalności sieci Tesco jest sprzedaż detaliczna produktów spożywczych i przemysłowych. Stacje benzynowe to usługa dodatkowa dla naszych klientów. Nasza polityka cenowa polega m.in. na obniżaniu cen produktów najczęściej kupowanych przez klientów – dotyczy to także cen paliw. Nie są one oderwane od rzeczywistości ekonomicznej – po prostu pracujemy na minimalnych marżach, pozwalających pokryć koszty działania stacji. Dzięki temu możemy zagwarantować, że nasze paliwo jest najtańsze w okolicy. Jeśli ktoś na podstawie paragonu zdoła udowodnić, że jest inaczej, zwracamy podwójną różnicę. Warto zaznaczyć, że niskie ceny paliwa na stacjach Tesco nie wpływają negatywnie na jego jakość. Została ona potwierdzona wynikami badań Państwowej Inspekcji Handlowej przeprowadzonymi w I połowie 2005 roku.

Jakie są plany koncernu wobec rynku paliwowego w Polsce?
Obecnie posiadamy 13 stacji paliw - w Warszawie, Poznaniu, Tychach, Wałbrzychu, Zielonej Górze, Gorzowie, Rudzie Śląskiej, w Kaliszu, Bytomiu, Lubinie, Głogowie oraz Częstochowie. Mamy też stację benzynową w Teresinie przeznaczoną na potrzeby procesu logistycznego sieci oraz jego dostawców. W tym roku planujemy otworzyć jeszcze 3 stacje przy hipermarketach. Najbliższe otwarcie w Warszawie. Na 2006 rok planujemy 10 kolejnych otwarć i takie tempo rozwoju będziemy chcieli utrzymać w kolejnych latach.

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €