Buty idą do Rosji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Giełdowa grupa CCC zarobiła 26,9 mln zł netto po trzech kwartałach, zysk jest 2,5 razy wyższy niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Przychody ze sprzedaży wzrosły o 18 proc., do 231,7 mln zł. Zarząd nie wyklucza, że wyniki na koniec roku będą wyższe od planowanych. Prognoza na koniec roku zakładała przychody ze sprzedaży na poziomie 330 mln zł, a zysk netto 37 mln zł. Zarząd bierze pod uwagę podwyższenie dywidendy dla akcjonariuszy.

CCC tworzy nową sieć i wchodzi na rynek obuwia wyższej jakości. Przedstawiciele spółki mówią o nadmiarze wolnych środków i zapowiadają ekspansję na polskim rynku obuwniczym i za granicą. Do końca roku CCC otworzy w kraju 14 nowych sklepów własnych i 2 franszyzowe. W przyszłym roku przybędzie jeszcze 40 sklepów własnych, ich liczba wzrośnie do 148. W Czechach, gdzie firma ma już 5 salonów, jeszcze w tym roku uruchomione zostaną dwa kolejne. Trzy pierwsze sklepy w Rosji CCC zamierza otworzyć w przyszłym roku, docelowo chce mieć tam ok. 50 sklepów.

W 2006 roku CCC rozpocznie ekspansję w segmencie obuwia wyższej jakości. Powstanie sieć 10 sklepów pod nową marką, które będą oferować buty ze skóry dla bardziej wymagających klientek. Docelowa sprzedaż tej sieci to ok. 1 mln par butów, pochodzących z własnej fabryki. W ten sposób CCC chce konkurować z takimi polskimi firmami jak Ryłko, czy Wojas.

Więcej: Julita Wróbel, "Gazeta Prawna" 15 listopada 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €