Bytom zarzuca sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jeśli wszystko pójdzie z planem, spółka otrzyma około 5 mln zł. Cel emisji jest już zdefiniowany: rozbudowa sieci dystrybucji. Firma ma już siedem własnych sklepów. Wkrótce otworzy ósmy, a przy tym drugi funkcjonujący w nowoczesnej formule (łączenie wielu usług, m.in. sprzedaż odzieży, szycie na miarę itp.).
- W ciągu dwóch lat chcemy powiększyć liczbę placówek do 25 - informuje gazetę "Parkiet" Tomasz Sarapata, prezes.
Nie obawia się o popyt na odzież Bytomia. Poprzednie emisje były po to, by spółka mogła zwiększyć produkcję pod własną marką, kierowaną na rynek krajowy.
- Popyt jest i to duży. Mówię z pełną odpowiedzialnością: w ciągu dwóch lat możemy podwoić przychody- deklaruje T. Sarapata.

Więcej: Krzysztof Jedlak, "Parkiet" 12-13 listopada 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €