Nie ma jak własne
Dotąd bracia Ochnik, producenci skórzanej odzieży, bazowali w kraju na punktach partnerskich. Teraz doszli do wniosku, że lepsze są własne sklepy. Wiadomo — marże.
Ochnik, producent skórzanej odzieży z Garwolina, będzie rozbudowywać sieć kontrolowanych przez siebie salonów. Dotychczas firma opierała się głównie na dystrybucji odzieży przez sklepy partnerskie. W branży odzieżowej z powodu niskich marż nie ma miejsca na pośredników.
Na razie sieć własnych placówek jest bardzo skromna. Ochnik ma zaledwie cztery sklepy własne : po jednym w Łodzi i Poznaniu oraz dwa w Krakowie. Do końca tego roku pojawią się kolejne — w Warszawie i Katowicach. W 2006 r. powstanie 4-5. Są one finansowane ze środków własnych Ochnika. Punktów partnerskich jest znacznie więcej, bo już 22. Przedstawiciele firmy zapewniają, że sklepy partnerskie, które będą w stanie utrzymać się na rynku, nadal będą funkcjonować.
Co ciekawe, poza granicami Polski firma z Garwolina będzie się trzymać systemu partnerskiego. Obecnie funkcjonuje 13 sklepów w Rosji, 10 na Ukrainie oraz 3 na Białorusi.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 03 listopada 2005r.Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

