Nowa strategia Yum’a w Indiach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Od początku swojej działalności w Indiach (w 1995 roku) koncern Yum! deklarował rozwój wyłącznie poprzez franczyzę. Pozyskiwanie franczyzobiorców okazało się jednak procesem bardzo czasochłonnym i firma stanęła w obliczu utraty rynku na rzecz konkurentów, którzy otwierają wyłącznie własne jednostki lub działają dwutorowo.

Chcemy przyspieszyć rozwój naszych sieci w Indiach – powiedział Sandeep Kohli, dyrektor zarządzający Yum! na Indie. – To jeden z kluczowych dla nas rynków – rozwija się tak szybko, że postanowiliśmy rozwijać sieć także własnymi siłami. Franczyza i jednostki własne to dla nas optymalne rozwiązanie – dodaje.

Źródło: India Daily

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €