330 placówek za pięć lat

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obecnie planujemy rozwój wyłącznie na terenie kraju. Obce rynki nas nie interesują. W Polsce jest jeszcze wiele miejsc, do których warto dotrzeć, dlatego najpierw zagospodarujemy krajowy rynek, później zabierzemy się za ekspansję zagraniczną — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Krzysztof Gąsiorowski, prezes SNC.

Podstawą działalności SNC jest sprzedaż detaliczna odzieży według formuły dyskontowej. Placówki krakowskiego SNC pojawiają się głównie w mniejszych polskich miastach (od 30 tys. mieszkańców). Kilka sklepów działa także w Warszawie, Szczecinie, Zielonej Górze czy Kielcach. Franczyzobiorca musi mieć lokal o powierzchni 150 m2. Powinien liczyć się z wydatkiem 70-100 tys. zł.

Odzież SNC jest produkowana gównie w Chinach i Tajlandii, ale także w Polsce (20 proc.). Spółka prowadzi także sprzedaż hurtową — sprzedaje ubrania do supermarketów.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 13 października 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €