50 placówek w trzy lata

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nasze plany rozwoju na trzy lata zakładają stworzenie sieci około 50 restauracji Rooster w centrach największych polskich miast — powiedział gazecie "Puls Bizesu" Kornel Drozdowski, prezes Gastropolu.
Dodaje, że chodzi zarówno o lokale własne, jak i franczyzowe. W sfinansowaniu ekspansji spółka zamierza wspierać się kapitałem zewnętrznym.

Poza Roosterami Gastropol prowadzi też siedem innych restauracji w Zakopanem i Krakowie. Ubiegłoroczne obroty krakowskiej spółki, należącej do osób fizycznych, wyniosły 14 mln zł. W tym roku mają one wzrosnąć do 20 mln zł. Dotychczasowy jej rozwój był finansowany m.in. kredytami bankowymi.

Rywalizacja o lokale

Mimo rosnącego rynku realizacja planów Gastropolu (ale także i jego konkurentów) nie będzie łatwa. Przedstawiciele branży podkreślają, że oprócz barier finansowych problemem staje się dziś coraz bardziej zaciekła rywalizacja o atrakcyjne lokalizacje w miastach, których liczba jest ograniczona, a bez których sukces w tym biznesie jest praktycznie niemożliwy.

Więcej: Wiktor Szczepaniak, "Puls Biznesu", 12 października 2005r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €